Od samého začátku žáci čtou i zapisují celé věty, slova nejprve hláskuji (A-D-A-M) a poté opět spojují ve slova (ADAM). Začíná se nácvikem sluchové analýzy a syntézy nejprve u krátkých slov a postupně se přechází ke slovům delším a složitějším. (Se synem jsme se věnovali nácviku „marťanštiny“ – rozklad slova na hlásky a jeho následné složení – celé první dva měsíce školního roku). Naučená velká tiskací písmena děti zároveň i píší, pokud žáci zvládnou velká tiskací písmena, přechází se na nácvik malých písmen.
Kurz Podzimní věnečky v Národním muzeu je kurz, který vás bude bavit! Je mimořádný tématem…
Namalovat podzimní list akvarelem může být snazší, než se na první pohled zdá. I když…
Líbí se vám lehkost vodovek a přemýšlíte, jak by vypadala malba na textil akvarelem? Namalujte…
Protože se mně stále častěji ptáte, jestli budu učit i někde jinde než v Praze…
Super-granulující akvarelové barvy Horadam. Mistrovská řada akvarelů německé značky Schmincke. Stojí za to je vyzkoušet,…
Říkáte si, jaké by to asi bylo mít čas jen pro sebe? Ponořit se do…